sexme.blogg.se

Om mig och mitt KK

Tillfredsställd (för nu iaf)

Publicerad 2012-11-22 00:31:53 i Allmänt,

Har precis träffat 'honom' han gav mig en skön orgasm eller egentligen två st ;)

Han slickar så gudars skönt medan hans tunga/mun leker med pärlan så kör han ett finger i mig och touchar min G-punkt det dröjde inte länge förrän orgasmen kom.
Jag ligger och nästan skakar då han fortsätter och jag säger (kom tillbaka om 10 min)

Jag tar hans kuk i munnen suger och slickar på hans ollon/hela kuken. Samtidigt så leker jag med hans hål med långfingret hör att han njuter så jag avslutar, vill ju bli knullad också.
Han knullar mig skönt med mina ben upplagda på hans axlar (då kommer man längre in) tar hans hand leder honom till soffan där jag grenslar honom det dröjer inte länge förrän jag får en liten fontän orgasm, hör honom närma sig sin orgasm då låter jag mitt komma engång till.

Är så nöjd med att få fontän orgasmer

Längtar till fredag då jag får träffa min sexguru igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela