sexme.blogg.se

Om mig och mitt KK

Slicka

Publicerad 2012-11-21 14:06:39 i Allmänt,

Mitt KK är en mästare på att slicka han har ett speciellt sätt.
Första gången han gick ner på mig då i stort sett slickade han av mig alla plagg jeansen först, han började med att kyssa min mage fingrarna smekte av mig jeansen utan jag ens tänkte på det. Trosorna var på han använde tungan över mina trosor han kysste och slickade mina ljumskar, min kropp skrek efter mer. Tungan lirkade in sig under troskanten.. Han använder hela sin mun överallt (har ju dock 2hål) slickar,suger och njuter, jag älskar det.!
Medan han njuter så används fingrarna åhh va jag gillar det

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-22 00:09:07

Sexig blogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela